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자동화

Automated Testing: Revolutionizing Network Modernization

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In network transformation programs, where accelerated time to market, optimized productivity, and reduced Opex represent key objectives, next-gen lab and test automation are essential for success. Spirent experts discuss emerging trends in test automation.

Have you heard the saying “a rainy day is not the time to fix the roof?”

Well, in the era of increasingly complex networks, the outcome of proactivity is a competitive edge, and the incorporation of technology-led solutions is key. Accelerated time to market, optimized productivity, and reduced operational expenditures (Opex) stand as paramount goals, with lab and test automation emerging as a cornerstone of this endeavor.

At its essence, the crux of success in network transformation programs lies in Spirent's established prowess in 5G, SD-WAN, security, and next-gen lab and test automation. These domains converge to foster a robust foundation that not only drives innovation but also steers trends towards vendor-neutral expert partnerships, characterized by comprehensive and seasoned technological acumen. This shift illuminates a path toward favorable business outcomes across diverse industries.

I had the pleasure of discussing test automation trends with Spirent experts Rajaram (Raj) Balasubramanian, Vice President and Head of Global Business Services and Chris O’Loughlin, Vice President Sales and Global Business Solutions.

Watch the video to learn about the challenges and opportunities, and see which one of us participated on the US Fencing team in the 1992 Olympics.

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Evan Kirstel

업계 인플루언서

이동통신과 IT 아레나에서 기업 영업, 제휴 및 마케팅 분야의 30년 경력을 보유한 Evan은 Unified Communications, Collaboration and CX space에 모바일, 음성/영상/웹 협업 및 클라우드 기술에 대한 광범위한 실전 지식을 포함해 독특한 관점을 가져다 주었습니다. 그는 떠오르는 클라우드 및 모바일 기술과 시장 융합 역동성을 이해하고 있으며, 기업과 서비스 제공업체에 영업 및 마케팅의 혁신적 기술에 관한 강한 기록을 보유하고 있습니다. Evan은 총 500,000명의 소셜 미디어 팔로워를 보유하고 있으며, 그 이름은 Brand24의 4번째로 가장 참여적인 디지털 마케터의 이름에서 빌려왔습니다. Intel, 3M, AT&T Business, Qualcomm, HPE, Telefonica, Samsung, Citrix, UIpath, Dell, Ericsson과 같은 B2B 기술 브랜드는 모바일, 블록체인, 클라우드, 5G, 헬스테크, IoT, AI, 디지털 헬스, 암호화폐, AR, VR, 빅데이터, 분석 및 사이버보안을 포함한 다양한 시장 분야에서 소셜 미디어의 힘을 활용하여 큰 가시성과 확장성을 얻기 위해 Evan과 함께 했습니다.